At least I got my friends… :)

Standard

Ooo daaa… imi place melodia maxim si cel mai mult imi place sa am aproape oameni faini, de care sa ma bucur si alaturi de care sa impart momente eroice, fie ele mai bune, fie mai putin bune.

Nimic nu ma face mai fericita decat mangaierea mamei, revederea Piscotelului meu si intalnirile la o rontaiala, la bere cu prietenii nostri dragi. Si ce daca spatiul de intalnire nu e mare (deocamdata:D), oamenii frumosi si calzi incap oriunde.

Hahaielile sunt importante si voia buna e obligatorie. Depanatul de amintiri vine rand pe rand pentru fiecare. Parerile pe aceleasi directii sau contrazicerile in limitele bunului simt se termina cu un cioc de pahare, cu o rontaiala chipesa sau cu o razaciala cu pofta. 

Ca sa nu mai zic de subiectele discutate care mai de care mai revolutionare, din diverse domenii: „vedete”, bucatareli, educatie, copii, religie, filme, sporturi, patanii, amintiri din copilarie, etc.

… Citeste tot articolul aici: andreeaholban.eu

2 responses »

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

