In lumea mea surda

Standard

N-am mai scris de mult pe blog… si ar fi cazul. Daca tot m-am decis ca AZI sa ma rup de toate, sa ma bucur de o sambata libera, pufoasa, fara nervi, fara ganduri, fara trancaneli… azi vreau liniste, azi vreau sa ma rup de restul lumii, azi vreau momentele mele de reincarcare.

Azi simt ca traiesc momente alaturi de oameni in schimbare, oameni care ma uimesc cu atitudinea si alegerile lor. Oameni faini din jurul meu incep sa ma surprinda… si nu in bine. Oameni reci, incep sa devina umani.. Totul pare intr-o schimbare ciudata. Dar azi simt ca am nevoie sa ma rup de toate grijile normale, pentru ca simt ca ceva s-a dereglat, ceva nu-mi mai iese ca alta data. 

Azi nu mai simt ca vreau sa ma lupt pentru a arata altora greselile (cum faceam alta data) sau pentru a-mi revedea greselile, problemele si-a-mi gasi solutii la acestea. Azi le vreau inchise intr-o cutie. 

… Citeste tot articolul aici: andreeaholban.eu

4 responses »

  1. eu i-as spune altfel mintii mele … „well…come to my jungle” (in sufletul meu si nu al altora) … :* sper ca nu esti un Rechinas trist, eu te stiu jucausa, vesela si prietenoasa :* pup un rechinas mai mare si pe puiul lui

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

