4 ani!

Standard

Da, vremea asta ma face sa devin melancolica, dar cu o mare zambaceala implicata in toata treaba asta. Astazi se implimesc 4 ani de cand fac parte din echipa Arhipelago.

4 ani in care am avut de invatat o multime, 4 ani care au coincis cu perioada mea de maturitate, de crestere, de preluare a vietii in propriile maini, de demonstratii ca sunt capabila sa fiu EU.

4 ani in care parintii mei s-au mandrit cu mine, chiar daca nu prea intelegeau ei ce treaba fac eu acolo. 4 ani in care sora mea se bucura din toata forta ei si ma incuraja si-mi spunea ca sunt un model pentru ea. 4 ani in care sotul meu m-a sprijinit si s-a bucurat de reusitele mele. 4 ani in care am realizat si mentinut relatii frumoase de colaborare cu partenerii si clientii companiei. 

Am avut parte de multe schimbari pe parcursul acestor ani, care m-au adus unde sunt astazi… si cine stie ce ne rezerva viitorul:)). Irinel, pazeste-ti spatele!🙂

4 ani in care am facut activitati diverse: redactie, organizare de evenimente, coordonare echipe, vanzari, PR, marketing. 4 ani in care mi-am dat toata silinta sa ma bucur ca avem in echipa o atmosfera frumoasa si zambacioasa.

Citeste tot articolul aici: andreeaholban.eu

4 responses »

  1. offf………am uitat …dupa ce am facut trafic de influenta ca sa imi postezi commentul ….te rog posteaza-l si pe asta …. sub aceeasi amenintzare: LA MULTI ANI IN ECHIPA RECHINASH SCUMPEL :*

  2. well … asta te obliga la randu’ti sa ii inveti pe altii ceea ce ai acumulat (absorbit, „furat”, … ) … sa investesti in altii TOTUL … si sa nu ai pretentii sa ti se inapoieze macar un multumesc… Rar ai sa gasesti pe cineva ca-ti va multumi …vor considera ca e o obligatie :)) …. :*

    • Cu siguranta!🙂 Mare adevar graiesti. Deocamdata ma bucur din plin pentru ca am parte de colegi care imi apreciaza munca si sunt mandri alaturi de mine de ea. (drept dovada am adunat 3 premii „Cel mai dragutz coleg!” pana acum). Deja am inceput cu o discipola tare dragutza, pe care incerc s-o indrum cat mai frumos posibil, asa cum am fost eu la randu’mi ghidata si care sper sa-si depaseasca „maestra” cu brio si sa ma mandresc si eu pentru ea!😀

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

