RESTART yourself!

Standard

Sunt momente cand simt ca mi se blocheaza conexiunile, cand simt mici subcircuite in mintea mea, cand ma debusolez, cand simt ca nu pot citi nici macar chipurile celor din jurul meu, cand vorbim impreuna dar ne intelegem separat.

Nu mi-e teama de faliment asa cum o mare parte din romani traiesc. Nu mi-e teama de bani sau de lipsa lor (deocamdata). Nu mi-e teama ca nu-mi iese culoarea dorita la par. Nu mi-e teama de clienti si de situatii neprevazute pentru ca am incredere ca le pot rezolva, ca totul se formeaza in jurul unei comunicari si sinceritati dezvoltate pe parcursul colaborarilor. Nu mi-e teama sa organizez sau sa fac parte din echipele de organizare ale evenimentelor business, nu mi-e teama ca voi uita sa iau lucruri importante in bagaje, cand plec in excursiile familiei.

Nu mi-e teama sa rad cand simt asta. Nu mi-e teama sa zic NU sau DA. Nu mi-e teama sa cer ajutorul cand simt ca situatiile ma depasesc sau sunt prinsa in dileme. Nu mi-e teama sa-mi arat sentimentele, sa am momente de slabiciune sau sa am momente de maxima siguranta pe propria-mi persoana.

Citeste tot articolul aici: andreeaholban.eu

echilibru

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

