Prin ochii vostri…

Standard

Stiu, stiu, sunt o draguta, o sensibila (mai ales o modesta – invat de la cei mai buni😀 ), dar ar fi cazul sa mai scriu ceva din suflet, ceva numai bun pentru aceasta perioada – dinaintea Sarbatorilor Pascale. Poate ar fi trebuit sa am acest discurs disponibil in momentul in care colegii m-au votat pentru a 3-a oara la rand, drept „Cel mai dragutz coleg!”, dar astazi simt ca trebuie sa multumesc tuturor oamenilor dragi din viata mea… si nu numai.🙂

Astfel, astazi stiu ca trebuie sa fiu recunoscatoare si sa multumesc:

  • parintilor si surioarei melepentru copilaria daruita, pentru momentele magnifice si de neuitat pentru tot restul vietii, pentru omul Andreea care sunt astazi, pentru cei 7 ani de-acasa, de care sunt maxim de mandra;
  • bunicilor – pentru modestia si simplitatea pe care m-au invatat sa le simt, sa le traiesc, pentru ca mi-au aratat ca in viata trebuie sa fii om cu bun-simt, sa respecti traditiile, parintii si sa zambesti  cu incredere; 
  • socrilor mei – pentru mandria si deschiderea cu care m-au transformat in fata lor, mult asteptata, pentru sprijinul acordat, pentru mofturile implinite, pentru educatia oferita singurului lor baiat;
  • sotului meu – pentru dragostea demonstrata, pentru atentia continua, pentru increderea oferit clipa de clipa, pentru sprijinul in toate activitatile realizate, pentru mandria cu care ma priveste la fiecare mica reusita de a mea;
  • nasilor mei – pentru momentele de hahaiala, pentru sprijinul si sfaturile oferite, pentru prietenia sincera daruita;

Citeste tot articolul aici: andreeaholban.eu

2 responses »

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

