Papanasi pufosi cu branza, smantana si dulceata

Standard

Avand niste branza de vaci disponibila in frigider (cam 500gr) m-am decis sa fac papanasi pufosenii, pe care i-am servit calzi, cu smantana si dulceata de cirese amare😀.

Am batut cu mixerul 2 oua. Am adaugat apoi cam jumatate de cana de zahar (treptat) si am mixat continuu pana a devenit ca o spuma mai groasa. Apoi am adaugat zaharul vanilat – 3 pliculete, esenta de rom si vanilie si coaja rasa de portocala se mai poate adauga (eu am scos-o de pe lista, pentru ca nu aveam decat kiwi si am sarit peste coaja de la acest fruct:D).

Citeste tot articolul aici: andreeaholban.eu

papanasi pufosi

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

