Cotlet de porc in crusta de condimente si sos alb cu ciuperci

Standard

Pentru o cina speciala, precum cea de Valentine’s sau de Dragobete, contestate sau iubite de altii, pe care eu le vad momente suplimentare pentru multumire si iubire fata de persoana draga, am pregatit 4 bucati sanatoase de cotlet de porc, in crusta de condimente si sos alb cu ciuperci.

Cotlet de porc in crusta de condimenteLe-am trecut bine printr-o nebunie de condimente proaspat rasnite:  sare de mare cu plante aromatice (rasnita de la Kamis, care contine: sare, boabe de mustar negru si alb, ceapa, boia de ardei, piper negru, cimbru, busuoic, telina, etc.), diferite sortimente de piper, amestec de verdeturi uscate, condimente – rasnita pentru salata (ardei iute, usturoi, piper negru, piper roz, praz, busuioc, patrunjel, etc.), chilli si ulei de masline. 

Citeste tot articolul aici: andreeaholban.eu

One response »

  1. Pingback: Spaghetti cu sos alb de ciuperci « Pupicioi de Rechinas :)

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

