Ficat de vita la tigaie, in lapte si unt

Standard

Eu una mananc doar ficat de pui, dar sotiorul meu a fost fermecat de ficatul de vita pregatit de mama si tata – la gratar, de obicei. Asa ca pentru fecioras, am avut o bucata serioasa de ficat de vita, de la mama, pe care am feliat-o frumos in fasii cam de 1 cm grosime.

Am pus toate fasiile de ficat intr-un vas cu lapte dulce, putin curry si verdeturi uscate, unde le-am lasat cam 30 de minute sa se odihneasca si patrunda.

Citeste tot articolul aici: andreeaholban.eu

Ficat de vita la tigaie ceramica

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

