Cheesecake cu mascarpone si blat de biscuiti

Standard

Inspirata dupa retetele maestrului Adrian Hadean, am pregatit un desert yammy si rapid: Cheesecake cu mascarpone si blat de biscuiti.

Am zdrobit maruntel (pentru a nu scoate masinaria, am ales sa pun in mai multe pungi biscuitii si sa-i nimicesc cu ciocanul de snitele:D) 250 grame de biscuiti Petit Beurre. Am topit un pachet de unt si l-am amestecat cu biscuitii nimiciti. Am pus „blatul” in tava de tarta, dupa care am bagat-o 10 minute la frigider.

Cheescake cu mascarpone si blat de biscuitiIn acest timp am pregatit crema din 500 grame de branza mascarpone, amestecata cu o cana de zahar si 2 oua incorporate rand pe rand in aceasta. (se mai pot adauga fructe, stafide, etc.)

Am scos tava din frigider, am adaugat crema peste aluat si am bagat tava in cuptorul preincalzit, cam o ora la 180 grade. Am verificat pentru a vedea cand a prins o crusta aurie, pentru a opri focul. 

Am lasat tarta in cuptor si dupa ce am oprit focul, pana s-a racit de tot. Am pus-o la frigider cateva ore, inainte de a o taia.

Un mega deliciu! Pofta biuna!🙂

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

