Orez picant cu legume si sos de rosii

Standard

Daca vreti o garnitura la un pui tocmai pregatit la cuptor, orezul picant, cu chilli, legume si suc de rosii este perfect.

Am pus o cana de orez la fiert (la o marime/cana de orez, se pun cam 2 marimi/cani de apa) cu putin ulei si condimente. In timp ce fierbe se mai poate adauga apa clocotita, daca e cazul.

orez picantIntr-o tigaie mare am calit o ceapa si vreo 4-5 catei de usturoi. Cand a devenit aurie ceapa, am adaugat o punga de legume – amestec mexican (morcov, porumb, fasole verde, boabe de fasole, cateva boabe de orez cu bobul lung). Am calit amestecul  putin, am mai adaugat si o jumatate de cana de apa si am lasat sa se inabuse totul.orez mexican

Am condimentat cu sare, piper, 2 linguri cu zahar, curry si praf de chilli:D. Am adaugat o cana de sos de tomate (se poate folosi suc proaspat, sau bulion „lungit” cu putina apa).

Am adaugat orezul fiert separat, peste amestecul cu sos de rosii. Am amestecat continuu cu o paleta, rotind cu atentie orezul. Am presarat patrunjel pe deasupra si am lasat sa se raceasca putin. 

orez cu chilliSe poate servi ca garnitura la orice friptura.

Pofta biuna!🙂

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

