Supa de galuste cu gris

Standard

Dupa atatea feluri de mancare pe baza de carne, m-am decis sa fac o supa de legume pe care am imbunatatit-o cu galuste din gris.

Pentru supa am folosit 2 morcovi, 5 cartofi, o ceapa, 2 cuburi – condimente cu gust de gaina (da, stiu eeeeee-uri, dar asa am facut de data aceasta pentru gust) pe care le-am curatat, taiat si fiert intr-o oala cu apa si sare. 

Cat au fiert ingredientele am calit o ceapa tocata si cubulete de ardei colorati. Cand supa de legume a fost gata, am scos cele 2 jumatati de ceapa fierte si am adaugat compozitia de mai sus (ceapa si ardei).

Pentru galuste am folosit 2 oua, 3 linguri ulei, 8 linguri cu gris, sare si apa in care am fiert galustele.

Intr-o alta oala (nu cea cu supa) am pus apa si sare la fiert.

Intr-o farfurie am batut 2 oua, peste care am adaugat cele 3 linguri de ulei, 8 linguri de gris (amestecand continuu pana s-a omogenizat intreaga compozitie).

Treaba cu galustele trebuie sa decurga rapid pentru ca ele sa nu iasa tari. Asadar cand a fost gata compozitia, am format galuste cu lingura si le-am pus rapid la fiert (apa sa nu fie inca in clocot cand le punem in ea, ci inainte, cand e aproape de fierbere).

Le-am fiert cam 10-15 minute. Apoi le-am scos la scurs intr-o strecuratoare. La final le-am pus in supa din oala, am presarat patrunjel pe deasupra si….  pofta biuna!🙂

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

