Salata orientala cu sos de mustar – de post

Standard

Pentru zilele cu mancaruri de post si nu numai am pregatit o salata orientala, la care am pus sos de mustar in locul maionezei.

Intr-o oala cu apa si sare am fiert cartofii in coaja. Apoi i-am racit, curatat si taiat cuburi pentru salata.

salata orientala de postIntr-un bol am taiat o ceapa pestisori, ardei (rosu, verde si galben) si am condimentat cu sare si piper. Intr-un castronel am amestecat bine mustar, sare, amestec de condimente – verdeturi si cateva lingurite de ulei.

salata orientala cu sos de mustar - de postAm amestecat cartofii, ceapa, ardeii si sosul de mustar in bol, am adaugat si putin otet si am dat la rece. Am servit salata cu felii de paine prajita.

Pofta biuna!🙂

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

