Tiramisu à la Piscotzel

Standard

Am facut si eu de cateva ori tiramisu, dar trebuie sa recunosc ca sora mea e maestra la domeniul acesta, astfel incat va voi prezenta reteta ei.

Ca ingrediente am folosit 36 piscoturi (500 gr), 500 gr branza mascarpone, 5 galbenusuri, 1 albus, 150 gr zahar.

tiramisu

Se bate albusul spuma. Separat se bat cele 5 galbenusuri cu zaharul, pana obtinem o crema.

Branza mascarpone se bate cu mixerul, pentru a deveni cremoasa. Peste aceasta se adauga crema de galbenusuri si spuma albusului si se amesteca usor cu o spatula.

Piscoturi se trec rapid, rand pe rand, prin cafeaua tare, neindulcita si racita. Se aseaza in tava strat de piscoturi, peste care se intinde cu spatula crema. Apoi se adauga al doilea strat de piscoturi peste care se pune crema.

Se da la rece, si se presara cacao pe deasupra cand se serveste.

Pofta biuna!🙂

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

