Tarta frantuzeasca

Standard

Este un deliciu aceasta reteta, care poate fi adaptata la ingredientele pe care le aveti prin frigider. E nevoie sa preparati aluatul pentru tarte, dupa care umplutura.

Trebuie sa recunosc ca sursa acestei retete e surioara mea, dar cu siguranta voi mai face acesta tarta si singurica.

umplutura tarta

Am scos aluatul din frigider si l-am intins intr-o foaie rotunda, mai mare decat dimensiunea formei de tarta, pentru a putea face peretii acesteia. L-am rulat pe sucitor si apoi l-am asezat in forma de tarta, asezandu-l cu grija pe pereti si decupand surplusul.

tarta frantuzeasca

Reteta completa o gasiti aici: http://www.andreeaholban.eu

2 responses »

  1. Pingback: Cheesecake cu ananas si piersici « Pupicioi de Rechinas :)

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

