Pachetele din cotlet de porc, cascaval si sunca

Standard

La masa de Sfantul Andrei am avut invitati de seama:D pe socri, mama si sorela mea draga, la care ma asteptam sa fie in Bucuresti, dar a aparut cireasa de pe tort, astfel incat surpriza a fost pe masura, iar bucuria mea si mai mare. Astfel pe 1 decembrie, fiind liberi si eu si Andrei ne-am invitat parintii la masa si le-am pregatit un meniu special:

Pachetele din cotlet de porc, cascaval si sunca

Pentru pachetele am pus feliile de cotlet la bait cam 48 de ore (vin, ulei, usturoi, ierburi macinate, sare, piper, coaja de grefa). Apoi am calit in unt toate feliile (pe rand), in noua tigaie primita de la mamitica mea (ceramica, mega practica si usor de utilizat si curatat:D).

Cand au fost facute toate bucatile de cotlet, am facut pachetelele: o felie cotlet, o felie cascaval si o felie de sunca de jur imprejur, pentru a lega totul. Le-am pus in tava la cuptor, unde le-am lasat cam 10 minute la foc potrivit, cat s-a topit cascavalul si s-a rumenit putin sunca/prosciutto.

Le-am servit cu cartofi taranesti facuti cu ceapa, usturoi si fasii de bacon. O nebunie yammy! 

Pofta Biuna!🙂

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

