Ficatei de pui cu ceapa, usturoi si sos de rosii

Standard

O mancare buna si pentru copii, fiind cat se poate de sanatoasa si usoara: Ficatei de pui in vin, cu ceapa, usturoi si sos de rosii.

Am dezghetat o punga cu ficatei de pasare, pe care i-am spalat biiiine de tot cu apa rece. Intr-o tigaie mare am incins putin unt in care am pus o ceapa tocata si usturoi pisat. 

Ficatei de pui cu ceapa, usturoi si sos de rosii

Cand ceapa si usturoiul au prins o culoare aurie, frumoasa, am adaugat ficateii scursi bine, dupa ce au stat in apa rece. I-am prajit la foc potrivit. Am adaugat o cana de vin rosu si condimente: sare, piper, amestec de verdeturi macinate (rozmarin, cimbru, menta, busuioc).

Am lasat sa scada vinul. Cand au fost aproape gata am adaugat o cana de suc de rosii sau bulion diluat cu apa (depinde ce aveti la indemana). Deasupra am presarat marar, dupa care am lasat cateva minute sa se inabuse.

Se pot servi de minune cu piure si extra mujdei – fara smantana ca avem sosul de rosii.

Pofta biuna!🙂

4 responses »

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

