Pui la cuptor cu sos de mustar si boia de ardei dulce

Standard

O reteta rapida, care practic se face singurica, in tihna: Pui la cuptor in punga – cu sos de mustar si boia de ardei dulce.

Am pus un pui la cuptor trecut prin unt si condimente (amestecuri de ierburi, condimente speciale pentru carne – macinate, piper si sare) intr-o punga speciala pentru cuptor, in care am adaugat si un pahar de vin rosu. Punga cu pui am pus-o intr-o tava yena si am bagat-o in cuptorul incins, in prealabil.

Se lasa pana incepe sa se faca puiul, dupa care se scoate din cuptor pentru a se elimina din zeama care iese pe parcurs din acesta. Se lasa puiul descoperit pentru a prinde o crusta frumoasa.

Intre timp pregatim intr-un bol un sos din: mustar, cateva lingurite de zahar, o lingura de smantana, sare si o lingura de unt moale – topit.

Cand e rumenit puiul, se adauga sosul peste acesta si se mai lasa cateva minute la cuptor sa se patrunda. Apoi se presara boia de ardei dulce (pentru culoare). Dupa cateva minute se opreste cuptorul si se lasa putin sa se „odihneasca”.

Pui la cuptor in punga cu sos de mustar

Pofta biuna!🙂

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

