Mancarica de cartofi cu carnaciori de bere

Standard

Pentru o mancarica usoara, ieftina si rapida am curatat si taiat cuburi cartofii. Apoi i-am pus la fiert cu putina sare si piper. 

Cat au fiert cartofii, am calit intr-un ceaunel o ceapa si un morcov, cu piper si sare proaspat macinate. Apoi am adaugat o cescuta cu apa si am lasat pe foc mic, pana a scazut apa. Am adaugat carnaciorii de bere peste ceapa si morcov.

Cand au fiert cartofii (trebuie sa aiba apa in continuare – sa mai fie peste ei cam cat e stratul de cartofi), se adauga ceapa, morcovul si carnaciori si se lasa sa mai dea un clocot impreuna.

Apoi se adauga sucul de rosii (bulion) amestecat super bine cu 2-3 linguri de faina de grau si cateva linguri de zeama fierbinte (de la cartofi).

Cand e gata, se presara din plin marar, se acopera si se ia de pe foc sa se inabuse aromele.

Mancarica este delicioasa si se poate servi cu castraveti murati, gogonele sau gogosari in otet.

Pofta biuna!🙂

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

