Clatite pufoase cu dulceata, ciocolata sau branza

Standard

Un desert al copilariei, dar delicios la orice varsta: Clatite pufoase cu dulceata, ciocolata, branza, etc.

Am batut 4 oua cu zahar si putina sare. Apoi am adaugat 1 l de lapte ( se poate adauga si apa minerala) si 2 linguri sanatoase de smantana.

Am amestecat bine, dupa care am integrat faina, atat cat sa se ingroase omogen compozitia. Am adaugat putin ulei si esenta de vanilie/rom, coaja de portocala si lamaie. Am amestecat bine toata compozitia si am dat-o la rece cam o ora, sa se odihneasca.

Apoi am facut clatitele, rand pe rand, in tigaia incinsa si le-am umplut.

Pentru umplutura se pot folosi diferite dulceturi (capsuni, zmeura, cirese amare, visine, etc), gemuri (prune cu nuca, mar, etc.), ciocolata sau branza amestecata cu zahar, esenta de vanilie, rom si stafide.

Pofta biuna!🙂

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

