Pulpe de pui impanate cu usturoi

Standard

O friptura usoara, practica, ieftina si rapida: Pulpe de pui la cuptor – impanate cu usturoi.

Am avut la congelator 5 pulpe uriase (cu tot cu partea superioara), pe care le-am dezghetat, le-am parlit si le-am sectionat putin pe fiecare in parte, in 3 locuri, pentru a putea baga usturoiul pe sub piele.

Asadar am bagat (din belsug) pe sub pielea pulpelor: catei de usturoi, taiati in 2, pentru a iesi esenta mai rapid. Am pus pulpele in tava. Le-am uns cu putin ulei, apoi le-am condimentat cu piper macinat, amestec de ierburi si.. boia de ardei – dulce (imi place culoarea pe care o da fripturilor).

Apoi am bagat tava cu pulpele condimentate frumos in cuptorul preincalzit. Le-am tinut la foc potrivit cam 1 h 45 min (pana s-a facut o crusta frumoasa pe deasupra).

Se pot servi cu orice tip de salata, sos si garnitura.

Pofta biuna!🙂

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

