Cartofi la cuptor umpluti cu branza de burduf

Standard

Acum cativa ani am mers prima data la restaurantul Little Texas din Iasi, devenit mai apoi preferatul meu. Acolo mi-au recomandat „Cartoful copt de 2 ori, umplut cu branza” si m-am indragostit de el. Fie ca imi iau buritos, tacos, chimichangas, orice preparat de-al lor, voi alege langa (ca desert) si un cartof de-acesta. 

Astfel m-am hotarat sa fac si eu ceva asemanator, adaptat de fiecare data, evident:)).

Am fiert 4 cartofi mai marisori, in coaja. Cand au fost fierti, i-am scos din apa, i-am taiat in doua pe lungime, fara a-i curata de coaja (se servesc asa).

Apoi i-am scobit, iar continutul scos l-am pus intr-un bol. Se repeta operatiunea la fiecare jumatate de cartof. Se framanta si amesteca cartoful scos cu branza de burduf si cu ceapa verde sau alte mirodenii (menta, patrunjel, marar). Se poate adauga si o lingura de smantana.

Se umple fiecare jumatate de cartof cu umplutura de mai sus. Apoi se poate presara cascaval ras sau unge cu ou batut deasupra si se baga in cuptorul preincalzit pana prind o crusta frumoasa deasupra. 

Pofta biuna!:)

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

