Ciocolata de casa

Standard

Stiu, stiu o minune, chiar si pentru cei care nu sunt maxim de pasionati de dulciuri, ca mine. 

Am pus 2 cani de zahar in 200 ml de apa intr-o cratita pe foc potrivit. Am lasat sa dea in clocot, dupa care am lasat sa fiarba inca 10 minute. 

Am adaugat un pachet de unt, am lasat sa se topeasca unt. Am amestecat in cratita constant. Cand s-a topit untul, am luat cratita de pe foc.

Separat am amestecat o cutie de 500g de lapte praf cu o cutie de cacao, 2 esente de vanilie, zahar vanilat si o punga de stafide. Intreaga compozitie am pus-o in cratita luata de pe foc. 

Apoi am amestecat cu mixerul intreaga compozitie. Am uns bine o tava cu unt (dar se poate pune mai intai o folie in tava, care se unge cu unt – pentru a scoate mai usor ciocolata), si am pus in ea intreaga compozitie, peste care am presarat nuca de cocos (se mai pot pune alune, nuca, cuburi de ciocolata rupte bucatele, etc.). Am acoperit-o si am lasat-o la rece o noapte.

Delicios! E desertul meu preferat cu traditie speciala pentru Craciun, cand mai adaug in el si scortisoara.

Pofta biuna!🙂

2 responses »

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

