Salata mixta: varza, morcov, ciuperci, telemea, piept de pui si maioneza

Standard

Dragilor, azi va prezint o salatica mixta delicioasa din varza, morcov, ciuperci, telemea, piept de pui si maioneza.

Am calit pieptul de pui cu diferite condimente (sare, piper, curry, amestec de ierburi) in unt. Apoi l-am taiat cubulete. Am tocat varza alba si varza rosie, iar morcovul l-am dat prin razatoare.  Se amesteca varza cu morcovul, se condimenteaza cu sare ,  piper, putin ulei si otet.

Separat am calit in unt ciupercute taiate felii (borcan). Am taiat branza – telemeaua cuburi.  Am facut maioneza de casa, in care am adugat o lingura de zahar (se poate pune si smantana pentru a-i mai tai din consistenta).

Apoi am amestecat ingredientele: varza 1 si varza 2,  morcovul, pieptul de pui, ciupercile, telemeaua si maioneza. 

Piofta buna!🙂

One response »

  1. Pingback: Pachetele din cotlet de porc, cascaval si sunca « Pupicioi de Rechinas :)

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

