Muschi de porc cu jambon si cascaval

Standard

Initial am vrut sa fac rulouri la cuptor, dar evident ca m-am razgandit pe parcurs si am pregatit pachetelele de muschi de porc cu jambon si cascaval la tigaie.

Am avut o bucata de muschi de porc (se poate prepara foarte bine si cu muschiulet de vita sau piept de pui) pe care l-am transat in felii subtiri si le-am pus la bait o noapte, la rece, cu tot felul de condimente si intr-o baie de bere.

A doua zi am luat o felie de muschi de porc si peste ea am adaugat o felie de cascaval si apoi am invelit totul cu cate o felie de jambon. Pentru a sta unite, le-am prins cu bete de frigarui, pe care le-am rupt la un capat, pentru a putea sta in tigaie. 

Fiecare pachetel a fost prajit in tigaie (se poate pune si in folie de staniol – fara bat de frigaruie si se coace la cuptor). Se poate servu cu orice garnitura doriti si cu sos picant. 

Pofta biuna!🙂

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

