Personajul Patrick Jane – The Mentalist

Standard

Dap.. sunt putin trista pentru tocmai am terminat de vazut un serial drag: The Mentalist. Acesta, precum si „Lie to me” sunt tipul de filme pe care le consider bune, destepte, care iti pun creierul la contributie, care analizeaza oamenii (in primul rand) si lucrurile elementare despre acestia, care ii fac sa-si tradeze anumite stari, sentimente sau fapte.

The Mentalist este serialul care te face sa intelegi atat spiritul de aventura cat si cel de echipa si ce presupune lucrul in cadrul acesteia.

Imi plac filmele politiste, in care anchetatorii incearca sa descopere criminalii, povestile.. dar aici imi plac la nebunie metodele prin care personajul principal, Patrick Jane, scoate la iveala criminalii, cum face conexiunile perfecte, doar analizand mimica celor implicati de cele mai multe ori. O tehnica a detaliului dusa la extrem, facandu-ma sa ma intreb mereu „oare X e criminalul?” sau „e prea usor sa fie Y!”.

Articolul complet aici: http://www.andreeaholban.eu

One response »

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

