Salata de cartofi cu ceapa, ardei si maioneza

Standard

Asa m-a pocnit o pofta de salata de cartofi, de nu va explic.. Desi e cald, am decis sa fac salata de cartofi cu ceapa, ardei si maioneza:X. Oricum nu rezista mult nemancata, asa ca de ce sa nu profit?

Am fiert cartofii in coaja, in apa cu sare. Am tocat marunt ceapa si un ardei rosu gras si frumos:D.

Apoi am fiert 3 oua. Am separat albusul de galbenus. Albusul l-am taiat cubulete si l-am pus peste ceapa si ardei. La alte 2 oua crude am separat de asemenea albusul de galbenus, pentru a face maioneza. 

Articolul complet aici: http://www.andreeaholban.eu

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

