Peste in crusta de porumb, pesmet si boia de ardei dulce

Standard

Dap, mi s-a facut pofta de peste, astfel incat am pregatit rapid un file de pangasius invelit in crusta de porumb, pesmet, sare si boia de ardei dulce.

Am condimentat cu amestec de piper macinat fileul, dupa ce l-am portionat. Apoi am pregatit intr-un platou faina de porumb amestecata cu pesmet, sare si boia de ardei dulce.

Peste in crusta de porumb, pesmet si boia de ardei dulce

Articol complet aici: http://www.andreeaholban.eu

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

