Ostropel de pui cu mamaliguta

Standard

Am vrut sa pregatesc ceva bun de papa, care sa se faca usor si care sa poata fi mancat cu mamaliguta: Ostropel de pui.

Am dezghetat o punga de copanele si un pachet de ardei copti, de la mamitica. Am parlit copanelele si le-am pus putin la fiert.

Dupa ce au clocotit, le-am clatit sub jet de apa si apoi le-am pus intr-o tigaie tip wok cu sare, ulei, vin, o cana de apa, amestec de piper macinat, frunze de menta si usturoi pisat. Le-am pus pe foc potrivit, acoperite cu un capac si le-am lasat sa se inabuse bine.

Articolul complet: http://www.andreeaholban.eu

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

