Piept de pui cu miere si pesmet la cuptor

Standard

Credeati ca ati scapat? Nu prea am stat genial cu timpul, dar nu imi revin:)).

Nu stiu daca va pasioneaza aceste combinatii de carne cu ceva dulcic😀, dar mie imi place gustul pe care il da mierea pieptului de pui.

Asadar, va voi povesti cum am pregatit reteta de „Piept de pui cu miere si pesmet la cuptor”.


Am dezghetat un piept de pui, l-am transat, dupa care l-am condimentat cu diferite tipuri de piper proaspat macinate, sare mare si un amestec de condimente verzi (cimbru, marar, patrunjel, busuioc). 

Articolul complet aici: http://www.andreeaholban.eu

2 responses »

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

