Un Iasi abandonat in sclipirile trecutului?

Standard

Weekend-ul trecut am fost la Bucuresti. Nu stiu cata importanta dau unii la acest oras sau cat de existentiala e pentru altii vizitarea Bucuresti-ului, dar pentru mine a avut un impact destul de eroic:D.

Motivul numarul 1 pentru care am facut aceasta mica excursie a fost cursul festiv al surioarei mele, care spre surprinderea mea s-a facut mare si a terminat si Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Bursa de Valori. Nu pot sa va explic ce moment frumos am trait si cat de mandra sunt de ea si de tot ce-a invatat si tot ce reprezinta pentru mine.

Cand i-a strigat numele si am vazut-o rasarind dintre colegii ei zambacioasa si fericita am ramas fara cuvinte si emotiile m-au complesit. Cand mi-am vazut parintii mandri si multumiti, de data aceasta de fetita lor cea mica, am realizat cat de mult i-am rasplatit amandoua cu rezultatele noastre si cat de mult ne iubesc si ne doresc binele.

Cand Sebi o privea cu atata drag si se bucura enorm pentru ea, el care i-a fost si ii este sprijinul in orice ii mai rasare ei prin capusor, m-am bucurat enorm pentru ca o stiu in siguranta si iubita. Cand Andrei al meu se lauda cu draga lui cumnatica cu care imparte deliciile culinare ciocolatii mereu, imi crestea sufletul.

Eram atat de fericita ca am avut ocazia sa fiu langa ea si sa o vad implinita si multumita de rezultatele obtinute si aceasta mi-a fost dorinta de ziua mea: sa-i fiu aproape, asa cum ea mi-a fost mereu.

O festivitate frumoasa, emotionanta organizata de ASE in cadrul domeniului Stirbey, intr-un cort mare, in care li s-au inmanat diplomele si li s-a transmis absolventilor felicitarea de final si peste care au cazut baloane colorate si inscriptionate. Tot facultatea s-a ocupat sa asigure autocare si microbuze, contra-cost, pentru persoanele dornice sa mearga la aceasta festivitate! Bravo lor!

Dupa festivitate am sarbatorit putin iar apoi ne-am ocupat timpul cu muuulte plimbari prin Bucuresti. Spre marea mea uimire am gasit un Bucuresti schimbat fata de acum 6 ani cand am fost ultima data. Am gasit un sistem de mijloace de transport extrem de bine pus la punct si ieftin (o calatorie este 1,3 lei dar daca iei 10 calatorii ajungi si la 0,9 lei, un abonament pe toate liniile, fara reduceri de student sau pensionar te costa mai putin decat te costa pe o singura linie in Iasi, unde iau foc tramvaiele). Nu cred ca am asteptat vreodata mai mult de 5 minute intr-o statie. Sa mai completez ca am beneficiat si de autobuze in care functiona eroic aerul conditionat? Strazile asa cum trebuie sa fie pentru un minim de bun simt si anume fara glopi. Iar daca in calitate de pieton te prindea semaforul pe rosu, conducatorii din trafic nu se asezau cu burta pe claxon. Frumos!

Articolul complet aici: http://www.andreeaholban.eu

2 responses »

  1. Destul de scurt, dar mai ales La Obiect. Si nu doar in Iasi e o lene grozava, sunt mai multe alte orase unde s-ar putea face cu usurinta mult mai mult decat s-a realizat pana acum…
    Dar e bine ca Bucurestiul este, in sfarsit, un model la ceva, ca doar de aia e capitala si are resurse uriase la dispozitie mereu.

    • Ooo daa! Clar ca mai sunt alte orase ramase undeva pe culmile trecutului, precum Iasi asa cum sunt altele, poate mult mai frumoase decat capitala. Am precizat aceste lucruri fiind proaspete in mintea mea:D

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

