Oameni dragi? Prieteni?

Standard

Am momente cand cad ca babele pe ganduri… si imi vin in minte chipurile oamenilor dragi sufletului meu. Cum se face ca atunci cand e ziua unui apropiat ii urez sa „aiba clipe frumoase alaturi de cei dragi” sau tot felul de urari asemanatoare?

Pentru mine este extrem de important sa stiu ca am oameni frumosi la suflet in jurul meu, chiar daca nu neaparat fizic, cat psihic. Daca stii ca undeva fie aproape, fie departe exista un om care zambeste cand isi aminteste clipele petrecute cu tine, ca ii e dor de acele momente, atunci esti pe drumul cel bun.

O viata traiata in singuratatea e cel mai sinistru lucru care i se poate intampla oricui, in afara de boala. E tare frumos sa-ti revezi oamenii dragi, sa te bucuri de putinele clipe libere alaturi de ei, sa ai parte de zambetul si siguranta cand ii revezi.

Articolul complet aici: http://www.andreeaholban.eu

5 responses »

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

