„Plapumioara” de peste la cuptor cu sunca de pui, ciuperci si branza

Standard

O saptamana noua, o inventie noua, pe care sincera sa fiu, nu prea stiu cum sa o „botez”:D

Am dezghetat niste file de pangasius cu gandul sa pregatesc niste peste simplu la cuptor, in baie de condimente, dar m-am razgandit de vreo doua ori. Astfel am ajuns sa pregatesc niste Plapumioare de peste, sunca de pui, ciuperci si branza topita la cuptor.

Am uns o tava cu unt, am presarat faina de porumb, dupa care am pus fileurile de peste. Le-am uns si pe acestea cu unt, iar apoi le-am condimentat cu piper macinat si amestec de verdeturi.

Reteta intreaga aici: http://www. andreeaholban.eu

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

