Pulpe de pui si rondele de cartofi la tava

Standard

Pulpele de pui se pot pregati in diferite moduri, imbracate in numeroase condimente, dar oricum ar fi, raman delicioase si usurele, atat de preparat cat si de „mestecat”😀. Eu una pregatesc destul de des cate o tava dePulpe de pui la cuptor, pe pat de cartofi.

Am parlit, spalat si crestat pulpele de pui. Am curatat, spalat si taiat rondele cartofii. Am pus pulpele si rondele de cartofi intr-o tava unsa cu unt (cartofii i-am „framantat” putin cu unt si rozmarin).

Reteta intreaga aici: http://www.andreeaholban.eu

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

