Mi-e dor de pete…

Standard

Pe langa bunatatile culinare, mai sunt pasionata si de natura… de aerul pe care mi-l ofera ea.. de verdeata padurilor, de culoarea lanurilor cu maci, cu floarea soarelui…

Ador cerul pictat cu nori pufosi, parca de frisca (mancare, evident:)) Ador linistea feerica a orizontului.. Ador vantul care imi ciufuleste parul, si-asa coafat spre a arata ciufulit:))

Ador parfumul ierbii… Ador sa stau intinsa in iarba si sa privesc cerul… sau sa inchid ochii si sa las vantul sa zburde, pasarelele sa ciripeasca, greierasii sa-si faca siesta… Ador sa-mi pot balaci talpile intr-o apa vie si repezita… Ador apusul verilor..

Uneori ador chiar si ploaia.. mai exact natura dupa ploaie… As adora si mai mult toate acestea daca as reincepe sa le pictez in culori… Cred ca mi-e dor de pensula, de foi, de planse, de culori, de pete… de mine!🙂

2 responses »

  1. Pete? Vezi ca momentan (25.06, ora cam…12) cerul e patat tot ! Si ploua in draci ! Si ploaia nu vrea sa stea…si io’ am treaba, remember ? Poti sa pictezi dezamagirea si frustrarea care ma copleseste acum?😀

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

