Orez prajit cu legume si curry

Standard

Sunt cateva mancaruri chinezesti care imi plac: pui cu 10 legume pe placa incinsa, orez prajit, pui in 5 culori, orez cu ou si la desert musai: inghetata prajita. Din ce am apucat sa mananc pana acum, cand simt gust de curry am senzatia ca e ceva chinezoid, dar  cine stie.

Nu ma omor sa mananc orez dar reteta asta imi place: Orez prajit cu legume si curry (eventual si cu omleta/piept de pui).

Orez prajit cu legume si curry

Se pun 2 cani de orez la fiert cu 4 cani de apa + curry + cateva linguri de ulei de masline.

Dupa ce a fiert orezul, a scazut si apa se ia de pe foc. Intr-o tigaie (stil wock) se incinge uleiul, se adauga o ceapa taiata maruntel care se caleste foarte putin, pana prinde o tenta galbuie. 

Reteta completa aici: http://www.andreeaholban.eu

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

