Salata de peste afumat cu masline si ridichi

Standard

„Salata de peste afumat cu masline, ridichi, ceapa si verdeata”, o reteta usurica si rapida facuta pe principiul „Vreau o salata! Sa vedem ce avem prin frigider!”.

Eu am avut niste peste afumat bine si saratel pe care l-am rupt cu mana bucatele potrivite si l-am pus intr-un bol. Peste el am pus vreo 10 ridichi taiate marisor, o jumatate de ceapa taiata cubulete. Apoi am adaugat niste masline verzi, gata umplute din magazin, pe care le aveam in frigider.

La sectiunea condimente: am tocat patrunjel si marar verde, pe care le-am completat cu piper, ierburi italiene si putina sare de mare proaspat macinate si evident putin chilli, care nu strica deloc:D.

Apoi am adaugat ulei de masline si am amestecat usurel componentele din salata. Am taiat o lipie in 4 si am postat bucatile in colturile farfuriei.

Pentru pasionati, se mai poate adauga branza telemea sau un dressing fie de smantana cu usturoi pisat si verdeata, fie din suc de rosii proaspete amestecate cu diferite condimente picantele:D.

Pofta buna!

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

