Copanele de pui la cuptor servite cu sos de mustar

Standard

O noua reteta pe care o voi explicita in urmatoarele randuri: Copanele de pui pregatite la cuptor si servite cu sos de mustar.


Eu am avut o punga de copanele, pe care le-am spalat si le-am „parlit” in flacara aragazului. Apoi le-am pus intr-o punga de la Knorr pentru cuptor, dupa ce le-am trecut prin ulei de masline, condimentele speciale cu usturoi din pachetul knorr (punga+condiment pentru friptura de pui cu usturoi) si cateva linguri de pesmet.

Se pune punga cu copanele intr-un vas yena uns cu ulei si se fac cateva gauri in ea cu o scobitoare. Se baga in cuptorul preincalzit, unde se tine la foc potrivit (200 grade celsius), aproximativ o ora, dupa care se scoate punga si se mai lasa sa se rumeneasca putin (eventual se mai scurge din zeama care s-a lasat in timp). 

Intre timp se pregateste sosul de mustar. Se incinge uleiul de masline, in care se adauga o ceapa si un ardei gras rosu taiate marunt. Intr-un castron se amesteca jumatate de borcan de mustar cu zeama de la o lamaie. In altul se amesteca smantana cu apa, o lingura de faina si patrunjel verde. Se amesteca foarte bine pana nu mai sunt cocoloase.

Cand ceapa a prins o culoare usor aurie se adauga continutul celor 2 castronele: mustarul si smantana. Se amesteca foarte bine, in mod continuu sa se omogenizeze si se lasa pe foc pana se ingroasa putin. 

Se scot copanelele de la cuptor, care se servesc cu sosul de mustar peste ele. De asemenea se pot servi cu orice fel de garnitura (ciuperci, cartofi natur, cartofi la cuptor, piure maxim de pufos, etc.).

Pofta buna!

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

