Rulada de pui cu sunca, ciuperci, ardei si cascaval

Standard

Asa cum am promis voi posta cat de des pot retete pe blog. Astazi voi scrie despre Rulada de pui umpluta cu sunca, ciuperci, ardei si cascaval.

Se pregateste pieptul de pui. Taiem fasiile pentru rulada ce va urma sa o umplem. Se pun bucatile de piept de pui in vin din plin, cu diferite condimente: menta, coaja de portocale, cimbru, rozmarin, verdeturi italiene cu sare de mare si se lasa la rece la marinat (eu am fost presata de timp, astfel incat le-am lasat cam 15 minute).

Intre timp pregatim umplutura. Am taiat cubulete sunca de pui (fiecare poate pune ce are prin frigider:D), am adaugat ciupercile dintr-o conserva, am pus ardeiul gras rosu taiat cubulete si am dat cascavalul prin razatoare.

Apoi se pregatesc bucati de folie de staniol in care vom imbraca rulourile. Se ia o bucata de staniol, se pune o bucata de piept de pui, se unge cu unt, se adauga umplutura, dupa care se ruleaza. De asemenea, le imbracam strans cu ajutorul staniolului, rasucim staniolul la capete, pentru a sta compact (vor arata ca niste bomboane de pom mari). Repetam miscarea, dupa care le punem pe toate intr-o tava si le bagam la cuptorul care a fost foarte bine incalzit dinainte.

Se lasa cam 45 de minute la foc potrivit (180-200 grade). Cel mai sigur verificati una dintre ele:D. La final le scoateti cu grija din staniol, sa nu va frigeti cand iese caldura mare din ele direct pe maini.:D Deasupra „aruncam” verdeata proaspata: marar si patrunjel.

PS: Ca garnitura eu am pregatit cartofi la cuptor cu rozmarin si usturoi. Se curata, se spala si se taie bucati mari cartofii. Apoi se amesteca cu unt din belsug, verdeturi, si condiment de la Knorr de cartofi la cuptor cu rozmarin si usturoi. Se rastoarna in tava de la cuptor, dupa ce au fost amestecati bine. Se tin la cuptor la foc potrivit aproximativ o ora. La fel verificati-i pentru a vedea daca sunt gata. Cand se scot din cuptor se poate presara si cascaval ras peste ei. Ca salata se poate folosi o salata de cruditati proaspete sau de muraturi (gogosari in otet si castraveciori murati picantei).

Pofta Buna!

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

