Apropo TV: Land of shocks! :)

Standard

Imi amintesc tot felul de astfel de trairi (filmulete de mai jos). Ca de exemplu acum cativa ani imi cautam sa-mi cumpar o geaca si in cautarea mea am zarit vreo doua modele care mi-au placut, dar acum urmeaza partea interesanta. Ideal este sa probezi ceva inainte de a cumpara.. lucru care sincer nu ma incanta deloc… probleme la mansarda probabil… Mi s-a intamplat ca domnisoara pe care am rugat-o sa-mi dea si mie sa probez un anumit numar si model de geaca sa fie extrem de ocupata: lucra de zor la unghiute si eu am nimerit ca musca in activitatea ei principala.

Foarte ofensata si sufland greu in momentul ridicarii de pe scaun imi arunca geaca ceruta.. o probez, ma misc prin oglinda, ma mai uit in rafturi, ma uit la prietena mea.. si o rog pe „manichiurista” frumos sa imi mai dea vreo 2 modele – marimea mea… pe care le probez, ma minunez.. dar pe care la final i le las.. pentru ca „nu ma pot hotara, parca niciuna nu ma incanta maxim”.

Nu pot reproduce gandurile si privirile individei din acele momente. Si surpriza pentru ea nu s-a oprit aici. Standul de vis-a-vis avea prima geaca pe care i-o cerusem.. asa ca am intrat eroic, am cerut geaca de marimea mea (stiam ca imi vine bine, de cand o probasem la „manichiurista”), am achitat-o si drum bun… Macar atata satisfactie sa am si eu…

Nu  e nimeni obligat sa aiba un loc de munca pe care il dispretuieste atat, dar lipsa de respect in limitele bunului simt o pedepsesc!

E evident ca ador sa merg in restaurante unde angajatii se poarta frumos si respectuos, unde nu-mi arunca intre ochi meniul, sau mai stiu eu ce. Ca sa nu mai zic ca e o adevarata placere sa intri intr-un local si de fiecare data sa fii intampinat de patron cu o vorba buna si-un zambet. Si e si mai frumos cand acelasi comportament il regasesti de fiecare data cand ii pasesti pragul restaurantului. Exemplar si felicitari unui astfel de om! (aici ma refer in special la Warda – Iasi, unde pe langa felul in care esti tratat atat de patronul – de origine araba cat si de angajati, se prepara si cea mai buna shaorma). Mai mare dragul sa revii!

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

