Da ori Ba… pentru Coca-Cola?

Standard

Eu recunosc ca mai beau… Pepsi Twist mai ales.. dar nici nu ma agit maxim in aceasta privinta…. ca am sa mor sau mai stiu eu ce ciudatenii imi poate provoca.. Nu ma consider foarte grijulie in privinta a ce e sanatos cu adevarat sa mananci/bei… Chiar daca sunt constienta ca nu e o alegere tocmai roz de cele mai multe ori, prefer sa nu ma calculez la fiecare inghititura… nici atunci cand e vorba de alimentele care se demonstreaza ca ar trebui evitate.

Nu sunt genul sa analizez fiecare fel de mancare sau tip de bautura.. nici nu ma agit in ciudatenii dar oricum… Nu sunt genul care sa tina anumite cure de slabire (nici nu e cazul) dar nici nu am atata vointa sa calculez, sa stau sa vad cat e ceasul, sa vad cate inghitituri mai am voie.. Asta e o tortura, sincer! Mai bine stiu ca traiesc mai putin dar ca ma pot bucura mereu de mamaligutza cu tochitura… sau cateodata de un pahar de Pepsi/Cola, la o punga de chipsuri, la o shaorma, la un cheeseburger, etc… decat sa ma verific iar si iar si sa ma plang toata ziua de grasimi si calorii.

Cate putin din fiecare! Ooo daaa!

3 responses »

  1. faza cu coca-cola si biftecul e vrajeala…am lasat eu 2 saptamani o bucata de friptura intr-un pahar cu cola.. si o ramas intacta

  2. Da, oricine bea Coca – Cola o sa moara ! Oricine nu bea Coca-Cola o sa moara ! Si atunci? Viata-i scurta oricum si merita …traita! capisci ?😉 …Ma duc sa fac o baie in coca-cola!!!

    • Bva! Si eu sarbatoresc primul examen, din primul semestrul, din ultimul an de master cu o sticla de 2,5 l de Pepsi:))) Ooo daaa! Si maine ma plimb si mananc o shaorma! Si da! O sa mor candva… si da o sa mor fericita ca nu am stat la buchisit fiecare inghititura! Si da, tot nu ma incanta ideea de a manca moluste, melci, caracatita si alte ciudatenii cu sau fara gelatina si tremurici. Si cam atat:))! Deocamdata!

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

