Iti multumesc!

Standard

Pentru azi.. in primul rand La Multi Ani, Piscotel! si apoi… pentru toate zilele, pentru toate incurajarile, imbratisarile, kisacelile, momentele petrecute impreuna, pentru toate sfaturile si vorbele eroice spuse la momentul potrivit, pentru toate rasetele si poznele facute impreuna, pentru toate alinarile si surprizele facute, pentru toti nervii si pentru supararile alinate, pentru ca imi dai ocazia de fiecare data sa ma mandresc cu tine, pentru ca stii sa ma sustii din orice colt al lumii, pentru ca esti TU de fiecare data, pentru ca am incredere in tine, pentru ca te stiu langa mine chiar si cand kilometri ne despart, pentru ca esti sora pe care si-ar dori-o oricine, dar de care ma bucur numai eu,  pentru ca esti frumoasa si desteapta, pentru ca ma alinti cum stii tu mai bine, pentru ca stii sa ma „ventuzezi” si sa ma faci sa rad..pentru toate astea si multe alte… Anca, ITI MULTUMESC!

Articolul intreg aici: http://www.andreeaholban.eu

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

