De Sfintii Mihail si Gavril: Eu – Mihaitza!

Standard

Astazi muuulti romani au avut motive de bucurie, de sarbatoare… Chiar si eu! Oficial nici mama nu stie ca astazi ar fi trebuit sa mi se adreseze cu „La multi ani!” pe post de salut.

Eu – Mihaitza, deci e si ziua mea!:))

Toata povestea a inceput de la o reclama si o poza. Eram in concediu… in luna de miere – partea a II-a mai bine zis. Eii si multe poze prin tara, blitzuri, chestii… ca niste oameni importanti. Se pare ca una din pozele care se cerea a fi maxim de artistica, avea un  oarecare defect… Nu eram intreaga, ca sa zic asa… si aici nu fac referiri la cap.. Ideea era ca nu mi-au incaput si capul si corpul in poza respectiva…

Asadar, se ia exemplu reclamei, despre care aminteam…

….. si astfel ia nastere un nou: Mihaita!!!:)))

Asa m-am ales cu inca o zi onomastica de sarbatorit, cu inca un set de urari de „La multi ani!” si un tort mumos, cu moaca lui Tweety pe el…

One response »

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

