Romanta de toamna…

Standard

A venit toamna.. oricat as incerca sa neg, oricat s-ar chinui soarele sa stea tantos in fata.. Se mai duce un an.. Se ingalbenesc frunzele.. se umfla in pene norii de toamna.. Se lasa frigul.. se aduna ploile… Se simte in suflet o umbra ce apasa..

Ma uitam astazi la chipurile oamenilor, pe strada, si nu am zarit fericire decat pe chinpurile copiilor.. Cum s-a mai incalzit putintel cum parintii sau bunicii si-au scos prichindeii la plimbare.. Cata galagie, cate tipete si rasete treceau pe langa mine.. Ce chipuri grele aveau parintii, oamenii maturi din jurul lor.. chiar si eu.. Probabil cel mai greu apasa cheltuielile materiale.. facturi langa facturi se aduna.. nu te asteapta nimeni.. si surpriza .. vine scoala, gradinita! Deci alte cheltuieli mari pentru bietii parinti care mai de care trudesc de dimineata pana seara, pentru sufletelele ce trebuie sa se faca mari si sa le aduca bucurie..

Cred ca orice parinte isi doreste sa ii ia copilului de toate, sa ii faca poftele, sa fie in rand cu cei care au mai multe posibilitati.. dar avutul asta nu e intotdeauna bun. Cand ti se ofera mereu ce vrei.. nu stii ce’nseamna sa-ti doresti intr-adevar ceva si nu se vede pe chipul tau bucuria suprema.. Tin minte ca mergeam cu mama prin magazine, dar stiam de acasa ca daca ma dau cu fundul de pamant ca vreau ceva salut ma mai vad pe’afara sau alta data la cumparaturi. Cand imi placea ceva ma dadeam pe langa mama sa-i zic, asa parca pe ascuns, sa o chem, sa ii arat ceva super.. si zicea „Da da frumos!” si nu-mi lua de cele mai multe ori… Dar mai apoi cand vroia sa ma „premieze” pentru orice lucru marunt imi facea cadou ce-mi doream, sau ce zarisem eu…

Nu suport copii care urla prin magazine si se zbenguie de parinti.. Urasc copii nesimtiti.. care nu au bun simt, care tipa la toata lumea, care isi lovesc parintii… offf sa nu-i prind pe mana mea:D Ma obosesc crunt si ma si enerveaza.. Imi plac copii care fac obraznicii, dar destepte oarecum.. imi plac copii zglobii si haiosi, care sunt pusi pe sotii.. dar nu-i suport pe teroristi.. Doamne ajuta-i:))

Oricum fenomenul acesta este extins si la varste mai bogate.. mai dezvoltate, cik…. Eu una ajung sa cred, cu fiecare zi ce trece, ca nu mai suport prostia, nesimtirea si penibilul… M-am hotarat! Macar toamna asta, nu mai tolerez! Toti platim pentru comportamentul nostru… De ce sa fii dragut, sa zambesti oamenilor nesimtiti, care iti rad in fata..? Cum pot unii sa-si verse frustrarea in stanga si’n dreapta? Fix ca niste copii razgaiati..? Exista si oameni mari, din pacate, care au omis lectiile celor 7 ani sau care au ales sa ramana pentru tot restul vietii niste pusti alintati si imbufnati, cu jucaria lor si numai a lor sub brat…

Oare ma apuca astenia de toamna..? Si ce daca… Imi iau jucaria si… ma culc:)))

Frumos mai zice nene cu instrumentatia lui…

2 responses »

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

