A noastra tara…

Standard

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic pe blog… am citit articole de pe alte bloguri, mi-am incantat ochii si sufletului si mereu imi propuneam sa scriu si eu ceva.. dar intervine ceva si gata scrisul.. pe data viitoare… A trecut nunta, a trecut luna de miere.. am revenit la birou, pe un alt post, pe alte atributii.. si mai nou si in alta locatie.. Dar totusi concediul acesta am avut ocazia sa ma bucur de frumusetile adevarate ale tarii noastre.. Am plecat spre Tulcea, unde am stat 2 zile.. foarte frumoasa faleza, dar mult prea luminoasa pentru ochisorii mei…

Dupa Tulcea am mers 2 zile la Mamaia…

Ramnicu Valcea…

Schitul Ostrov – Valcea…

Valea Oltului… Manastirea Cozia… Salina – Valcea… Cascada Lotrisor… Parcul central in Ramnicu Valcea… Manastirea dintr-un lemn…. Curtea de Arges… Barajul Vidraru… Transfagarasan…

Balea Lac in ceata…

Sibiu…

Manastirea Recea…

Excursia prin munti cu Mocanita Mariuta…

Sapanta…

Muzeul Maramuresului…

Manastirea Barsana – Maramures…

Pasul Prislop…

Vatra Dornei…

Cam asta.. in mare… astept sa mai vad locuri frumoase din tara noastra… Banat, Muntii Apuseni… multeeee….

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

