N-ai mai avut curaj, fata draga?

Standard

O zi trista… Madalina Manole a incetat sa mai lupte pentru ea, pentru copilul ei, pentru viata ei…

Am crescut imbatata de cantecele ei.. imi amintesc si acum. Aveam o caseta pe care am ascultat-o de mii de ori la casetofonul vechi. Era caseta mea si a sorelinei mele preferata. Repeat, repeat.. iar, iar si iar… si dantuiam, ne imbracam in fustitele lambada si dantuiam.

O poveste trista, cu un final pe cat se poate de straniu… Doar din cer se va mai auzi acum chemarea „Vino, dragostea mea…”:( Pot doar sa ma bucur, ca la nunta Elenei melodia aceasta, din deschiderea evenimentului, era complet „in viata”… Uite-asa te duci.. cand nimeni nu se asteapta… uite asa nu mai apuci sa demonstrezi nimic, ca nu ai timp sa spui ce simti.. si cand vrei sa faci asta nu mai ai cui sau cum…😦

Nu pot sa-i dau dreptate totusi, oricat de mult am venerat-o si oricat de mult mi-a oferit.. A lasat in urma un copil, un sot.. Si-a dorit enorm sa aiba un copil, iar acum, cand Dumnezeu i-a indeplinit visul, i-a oferit minunea, l-a parasit… i-a luat dreptul si sansa de a trai langa mama lui. Si-a lasat sotul sa fie tata si mama pentru bebel…

Nimeni nu stie ce era in sufletul ei.. cine stie cata tristete si cat intuneric ii imbalsama de fapt inima si gandurile. Mare pacat! Nu-mi explic si nu stiu daca vreau intr-adevar sa o inteleg, pentru ca s-ar putea sa ma ingrozesc mai tare… dar nu are nimeni dreptul sa ii ia propriului copil sansa de a creste langa mama sa… Ce ii explica tatal copilului? Unde e mama lui si de ce a plecat? Cine stie de fapt de ce a plecat?

A lasat in urma un popor care a trait prin cantecele ei.. care a adorat-o pe fata cu parul de foc.. care a visat sa fie ca ea.. A lasat in urma o familie distrusa si cu o viata pe care o va trai sub semnul intrebarii: „De ce a facut acest lucru, acum, de ziua ei, cand Domnul i-a implinit visul suprem de a avea o familie, un copil?”

Nu e normal sa lasi un copil mic singur… nu e normal sa lasi un barbat sa-ti tina loc de mama… nu e normal nimic din ce se intampla.. nici nu stii daca sa zici ceva in astfel de momente.. Faptul ca avem mai multe sau mai putine motive de stres si depresie nu ne da dreptul sa actionam asa in conditiile existentei unui pui de om fraged… Trist si dureros… Gandul catre imaginea celor din jurul ei care au ramas inmarmuriti…e amar… Viata intreaga e o lupta..

Ma uit la emisiuni si inregistrari cu ea si lacrimez.. A murit trista, si-a luat si dreptul de a trai, dupa ce a adus tuturor fericire! Unde mai e incurajarea pentru Fata Draga de a nu mai fi trista, caci surasul reapare cald si’nfloritor… Pacat, caci surasul nu mai apare!

Oare nu a mai avut curaj sa lupte… sa fie mama si sotie… sa fie „Madalina Manole”?

M`am nascut pe mal de ape intr`un vechi castel
Mi`a fost frate numai raul alb si incercanat

Luminat de luna raul fara grai
M`a invatat sa cand balada unui tanar crai

Mi`am legat de buna voie soarta de un vis
Am cantat,dar cine stie ce mi`o mai fi scris
Mai demult odata mama imi spunea
Esti nascuta la zii mare,canta`ti dragostea

Refren:
Ma cunoasteti, eu sunt fata din AlintAmar
Trec prin lume ca un cantec dulce si amar
Trec prin viata ca si raul din Alintamar
Cant iubirea si speranta fara de hotar

Insirand margaritare anii mei la rand
Tot mai gust din sarea vietii si mai vad trecand
Cai salbatici liberi clipe trec si trec
ca si raul de acasa catecu`mï petrec

5 responses »

  1. ..de doua zile refuz programele de stiri si pagininile de net „la subiect”. Am intrat aici intamplator, fara sa stiu la ce te referi…si daca tot am intrat…
    Indiferent despre ce e vorba, sinuciderea o consider un act de lasitate. Daca avea probleme cu sotul..lasa-l , da-l draq…daca avea vreo boala..s-au mai vazut minuni! Gest inexplicabil, cu atat mai mult cu cat avea un copil de crescut. Imi pare rau, nu pot compatimi, ci doar dezaproba un asemenea gest egoist! ..si totusi sa-i fie tarana usoara…de preot n-o sa aiba parte!

    Aviz amatorilor/amatoarelor: viata e un dar de Dumnezeu si merita traita pana la capat! Atat cat vrea Dumnezeu, nu cat vreau eu, tu, el…

    • Numai gandul ca in timp copilul va creste, si va da peste inregistrari si articole vechi cu mama lui.. care dupa ce s-a luptat toata viata sa-l aiba, care era o explozie de fericire cand vorbea despre el.. in final l-a parasit fara explicatii, lasand o mare de presupuneri in urma ei… Trist pentru cei care au iubit-o si au ramas cu semne de intrebare pentru tot restul vietii! Trist pentru tatal lasat sa fie si mama pentru micul pusti… Trist ca „necuratul” isi pune amprenta pe sufletele noastre si astfel intuneca tot ce a lasat Dumnezeu, frumos pe lumea asta… Trist si nedrept pentru familia ei indurerata..

  2. Sunt perfect de acord … Nu avea dreptul sa gandeasca atat de egoist si sa se sinucida pentru ca „nu se mai simtea frumoasa”.

    Sa-i fie tarana usoara …

  3. Nu ma pot opri sa ma gandesc ce va simti bietul tata cand copilul va intreba „De ce a plecat, nu m-a iubit? S-a suparat pe mine?” (am auzit eu ca mereu copiii cu un parinte, intreaba asta legat de plecarea/moartea celuilalt parinte…)😦

    • Nu exista pedeapsa mai mare pentru parintii ei:( O alegere extrem de neinspirata si egoista. A lasat in urma ei o familie crunt de indurerata, un gest care e mai presus de toata cariera sa muzicala:(

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

