Clovnuletz simpatic:X

Standard

Mi se pare destul de ciudat faptul ca multi copii sunt speriati cand vad clovni..:-? Ar trebui ca acestia sa aduca zambete, fericire celor mici..  dar nu e tot timpul asa. Ce-i drept nu am avut parte la petrecerile mele de un clovn angajat care sa amuze lumea.. dar am avut-o intotdeauna pe Anchy:X.

Cand era mititica printre multe alte meserii pe care si le visa pentru cand se va face ea mare s-a anuntat si meseria de clovn:D. Acestea fiind hotarate, am dorit sa o ajut avand in vedere ca vroia sa stie cum i-ar sta in aceasta postura.

Asadar, avand in vedere ca eram singurele acasa, am luat trusa de pictura din dotare si am inceput un special desen artist pe mutrita sorelinei (nu de alta dar chiar am avut inclinatie si mai tarziu spre aceasta zona si sincera sa fiu mi-as fi dorit sa mai am dar timpul si viata se pare ca mi-a schimbat prioritatile).

O minunatie de clovn a iesit.. multicolor  si tare simpatic:)) Pacat ca a venit vecinik noastra batraioara care s-a isterizat imediat ce si-a vazut preferata desenata pe fata. Asa ca s-a asigurat ca sta prezenta pana vin ai nostri pentru a le putea spune ce am facut si cum mi-a permis sa desenez un ten atat de dulce cu arta mea incepatoare.

Evident ca pe langa asta a mai avut ceva de transmis lu’papitz: i-a fost pusa pe usa o foaie cu un potret deosebit de hidos:)) aici arta ii apartinea lu’ Anchy.. se pricepea nu gluma.. Tata nici nu stia cum sa nu izbucneasca in ras si sa para serios.. asa ca a ales sa ne expedieze in camera.

Mi-e dor sa dorm cu Anchy, sa radem pana in miezul noptii si sa vina tata sa ne certe ca nu ne culcam si ca ne aud vecinii, mi-e dor sa ne jucam impreuna, sa mancam impreuna, sa o desenez.. mi-e dor de copilaria noastra:X

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

