Doar in brate sa te tina si poti visa…

Standard


Am nimic fara tine…:X

E un pic ciudat cum poate,
Cineva sa alunge toate
Ploile ce-au curs intr-una in viata ta…
E un pic ciudat cum oare
O secunda fara el te doare
Si ajunge sa te atinga sa poti zbura…

Am nimic fara tine
Si tot ce-i mai frumos in viata mea
E doar din vina ta…
Am nimic fara tine
Si tot ce-i mai frumos in viata mea
E doar din vina ta.

E un pic ciudat cum oare
Fara el ziua n-are culoare,
Si-ntr-o clipa cu un zambet schimba viata ta.
E un pic ciudat cum poate,
Cineva sa schimbe o noapte
Doar in brate sa te tina si poti visa.

Am nimic fara tine
Si tot ce-i mai frumos in viata mea
E doar din vina ta…
Am nimic fara tine
Si tot ce-i mai frumos in viata mea
E doar din vina ta.

Fara tine doar furtuni adun…
Nori de lacrimi fac din flacari scrum.
Si-ti spun:
Am nimic fara tine!

Am nimic fara tine
Si tot ce-i mai frumos in viata mea
E doar din vina ta…
Am nimic fara tine
Si tot ce-i mai frumos in viata mea
E doar din vina ta.

Am nimic fara tïne….!


Te iubesc…:X

Si de-ar fi noapte acum in mine
Tu ai putea sa iei din tine
Zi de zi, mii si mii,
De zori
Si daca toamna ar fi aproape
Tu ai putea sa tii departe
Zi de zi, mii si mii,
De nori

Refren:
Te iubesc
Din mii si mii de stele
Esti steaua vietii mele
Si te iubesc
Picuri lumina in mine
Nu ma mai satur de tine
Ma faci sa te iubesc.

Voi fi mereu a ta… a ta
Cat vantul va sufla… a ta
Cat pasari vor zbura… a ta (dragostea mea)
Cat ploaia va cadea… a ta (dragostea mea)

Refren:…..

Si cand se-asterne iarna-n mine
Tu stii cum poti sa rupi din tine
Zi de zi, mii si mii,
De flori
Si dac-o viata ma vei tine
Si n-ai sa pleci de langa mine
Zi de zi, voi pluti,
Spre nori.

Un ocean nu poate sa ne desparta
Iar sufletu-mi zboara
Spre visul ce mi-l canti

Refren 2:
Sufletu-mi zboara spre visul ce-l canti
Prin mii de stele cu pasii marunti
Din mii si mii de stele
Esti steaua vietii mele
Si te iubesc
Esti steaua ce-mi lumineaza in cer
Doar visul tau e ce ma face sa sper
Picuri lumina-n mine
Nu ma mai satur de tine
Ma faci sa te ïubesc


1000 de ganduri…:X

Sunt 1000 de ganduri ce ma duc la tine mereu
Fara tine, e pustiu in sufletul meu
Si simt ca ma sting, as vrea sa te ating
Sa te simt langa inima mea
Astept acea zi cand iti vei amint
Ca sunt singura dragostea a ta

Ma inec in lacrimi de dor
Ma sufoca un aer mult pre trist
M-am obisnuit sa ador o iubire care m-a ucis…o iubire care m-a ucis…o iubire care m-a
ucis…o iubire care m-a ucis

Sunt 1000 de lucruri, ce-mi aduc aminte mereu…doar de tine,
Te-am uitat in sufletul meu
Si simt ca ma sting, as vrea sa te ating

Sa te simt langa inima mea
Astept acea zi cand iti vei aminti
Ca sunt singura dragostea a ta

Ma inec in lacrimi de dor
Ma sufoca un aer mult pre trist
M-am obisnuit sa ador o iubire care m-a ucis…o iubire care m-a ucis…o iubire care m-a
ucis…o iubire care…
M-a-nec in lacrimi de dor
Ma sufoc in aer mult pre trist
M-am obisnuit sa ador o iubire care m-a ucis…o iubire care m-a ucis…o iubire care m-a
ucis…o iubire care m-a ucis

Despre tine cant…:X

E tot, e pustiu, cata durerea-n mine
Si cata dragoste si toata, toata-i pentru tine
Nu inteleg ce fac pe lume
Cand nu ma vrei aproape
Nu ma visezi in noapte
Asa cum te visez

Dar eu plec, tu ramai
Si-ti mai doresc iubirea care-am vrut
Sa ti-o ofer atat de mult
Poate acum, cand nu mai sunt
Vei intelege sper…
Dar va fi tarziu
Si eu ma înalt spre cer

REFREN
Si eu ma inalt spre cer
Si simt ca te las ingerul meu
Cand ploaie va fi pe pamant
Tu vei sti ca despre tine cant
Cand soare va fi pe pamant
Tu vei sti…

Nu mi-a ramas nici-o speranta
Tu le-ai ars pe toate
Si cata dragoste ai ars nu vei afla vreodata
Iti amintesti de ziua-n care
Vroiam sa-ti daruiesc o floare?
Tu gingas mi-ai soptit ca pleci
Iar eu raman…

Nu, eu plec, iar tu ramai
Si-ti mai doresc iubirea care-am vrut
Sa ti-o ofer atat de mult

Poate acum, cand nu mai sunt
Vei intelege, sper…
Dar va fi tarziu
Si eu ma inalt spre cer

REFREN

Numai durerea mea e pe pamant
Ultima data despre tine cant
Pastrez in suflet numele tau sfant
Toata viata ti-o dau…

Si eu ma inalt spre cer
Si simt ca te las ingerul meu
Cand ploaie va fi pe pamant
Tu vei sti ca despre tine cant
Cand soare va fi pe pamant
Tu vei sti…ca despre cant…
Despre tïne cant…

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

