Mamaligutza in viata mea…

Standard

Mamaligutza.. strop de fericire? Nu chiar.. dar oricum aproape toata lumea din jurul meu stie ca e una dintre iubirile mele.. Decat sa-mi dai bomboane, ciocolata, flori mai bine o mamaligutza cu branza, ochisor, cartofi prajiti si mujdei.. e dragoste nu alta..

Pana si la birou astazi un  amic a venit cu o mamaligutza si cartofiori prajiti cu puisor la rotisor insotit de un mujdei magnific. Multumesc! Fetele Arhipelago iti raman recunoascatoare!

La mare am plimbat 3 oameni dupa je din restaurant in restaurant.. Ne asezam la masa.. venea chelnerul, ne lasa meniul si primea in ceafa direct o intrebare „Mamaliga cu branza de burduf aveti?” „Aaaa, nu!”.. eii ne ridicam si plecam.. si tot asa de vreo 3 ori.. pana gasiram.. era cat pe-aci sa plec si batuta si nemancata, daca nu gaseam..

Nu sunt singura cu astfel de probleme.. e o chestiune din familie… Anchi, sorela, de fiecare data cand e pe drum spre casa stie sigur ca mama o asteapta cu mamaligutza, cartofi la ceaun cu mujdei si branza cu smantana.. Oooo daaa! E regula!

Si bonet ne faceam mamaligutza cu omleta cu zarzavat si cartofi semi-pasati la ceaun – „cartofii a la bonet” si cas proaspat de oaie care scrasneste prin dinti:D. Mamaligutza de la bonet o taiam cu ata.. traditional.. Tot la bonet am mancat pentru prima data mamaliga rece cu dulceata de cirese amare.. sau  cu „chisalita” (un compot de cirese amare si visine)… un deliciu.. ala da desert!

Mamaligutza a fost prezenta si la evenimente speciale… nu doar traditionala la bonet, taiata cu ata.. Vara trecuta, la nunta unor prieteni dragi noua am furat mireasa (tac pac). I-am cerut mirelui printre „rascumparari” si o mamaligutza cu branza si smanatana… asta era speciala pentru mine:D

Nu ca as fi o maxim mancacioasa.. dar ador sa pap bunutz.. pofticioasa mai ales la mirosuri delicioase… Ochiuri, branza cu smantana, cartofi la ceaun, peste, branza de burduf… tochitura:X Magie!

4 responses »

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

