Nu-mi pot permite sa uit cine sunt….

Standard

Sunt doar un om care stie ce vrea
Dar nu mi-e usor…
Cand ma doare ceva ma tratez
Cu un pic de umor…
Si minciunea imi pare ca e
Un fel de bau bau…
De la viata eu nu stiu sa cer
Mai mult decat dau.

Refren (x2):
Drumul spre mine e greu dar e sfant
Nu-mi pot permite sa uit cine sunt
Drumul spre mine il mai ratacesc
Da-mi Doamne putere sa ma regasesc

Ma asez daca vreau cu prieteni mei
La masa de joc…
E magic si totusi refuz sa depind de noroc
Viata e scurta ispitele curg
Arome de mosc…
In oglinda ma uit fiïndca vreau sa ma recunosc.

One response »

  1. ” Drumul spre mine e greu dar e sfant
    Nu-mi pot permite sa uit cine sunt
    Drumul spre mine il mai ratacesc
    Da-mi Doamne putere sa ma regasesc”

    Superb!😉

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

