Franturi…

Standard

Gata mini concediul.. gata distractia Pascala.. pentru je vine alta:D cu bagaje, cu mutari, renovari.. alea alea… Oricum tare mumos acasa, in Piatra Neamt, chiar daca am fost putintel mai mult pe fuga, prin vizite, pe la rude, cu prietenii.. e dragutz tare sa-ti revezi oamenii dragi..

Am avut ocazia sa mai cascam gura si mintea prin amintiri, prin poze.. Asadar trebuie sa continui cu articolase din memoria mea, pe care am de cand sa le fixez si in scris nu doar in mintea mea…

Mi-am amintit de copacul din fosta curte a bunicilor, actuala noastra.. Era un dud mare pe care il adoram.. era batran si a fost taiat.. acum mai e doar amintirea noastra.. Ne „gozaiam” (murdaream, pentru cei care nu-mi cunosc dexul special:))) toate.. cate hainute am distrus.. pana sa ne lasam in chilotei si sa papam agude (dude) cu pumnul.. erau negre si ne patau numai bine.. dar delicioase.. ne cocotam putintel.. nu prea tare ca nu am avut nici una arta asta..

Dupa agude urma perioada pepenelui.. oooo ce placere.. Tot la casa era placerea mai mare… La fel, mama prinsese ideea.. Ne lasa la bustul gol.. Tata ne taia pepenele, unu maaare… ca asa alegea Anca.. Chemam copii de prin vecini si Start!.. ca niste purcelusi.. incercuiam farfuriile cu felii de pepene.. scuipaceam samburii.. si miscam strasnic din falcute:D…

Nu ne cocotam noi prea stategic prin copaci. In schimb Anca avea arta de a se cocota pe scaune pentru a se juca la intrerupatoare, ii placea sa stinga si sa aprinda lumina.. si iar si iar… pana a cazut la un  moment dat.. Scaunul s-a intors invers, cu picioarele in sus.. dar norocul ei a fost ca a picat fix pe mijloc.. putintel a piscat-o de obraz.. dar i-a trecut pasiunea asta si s-a apukt de alte sporturi extreme pe’afara de asta data.. Garduri, leagane.. treburi complicate…

Se juca in leagan si i-au sarit ochelarii.. dar nici ca se deranja sa se dea jos sa-si-i caute.. Eram 10 copchii care cotrobaiau dupa lunetele mandrutei:)). Apoi a urmat perioada gardurilor:)) Ii placea maxim sa ma strige „Iti place cum stau?”.. off maica nici nu era atarnata cu capul in jos:D

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

